February 8: The interior of the Géant hypermarket and its aisles were completely burned, and part of the ceiling collapsed. The Tunis City shopping center and the Géant hypermarket in Tunis. After being looted, destroyed, and burned on the night of January 14, cleanup and reconstruction efforts have begun; 10 months of work and reconstruction are expected before it reopens.© Images de Tunisie — watermarked preview

Photos from the same series

8 février : Cité Ettadhamen dans la banlieue ouest de Tunis, la municipalité a été dévastée et brûlée la nuit du 14 janvier par les gens du quartier, aujourd'hui elle est le lieu de jeux et de visites des jeunes du quartier.8 février : Cité Ettadhamen dans la banlieue ouest de Tunis, la municipalité a été dévastée et brûlée la nuit du 14 janvier par les gens du quartier, aujourd'hui elle est le lieu de jeux et de visites des jeunes du quartier.8 février : Cité Ettadhamen dans la banlieue ouest de Tunis, la municipalité a été dévastée et brûlée la nuit du 14 janvier par les gens du quartier, aujourd'hui elle est le lieu de jeux et de visites des jeunes du quartier.8 février : Cité Ettadhamen dans la banlieue ouest de Tunis, la municipalité a été dévastée et brûlée la nuit du 14 janvier par les gens du quartier, aujourd'hui elle est le lieu de jeux et de visites des jeunes du quartier.8 février : Cité Ettadhamen dans la banlieue ouest de Tunis, la municipalité a été dévastée et brûlée la nuit du 14 janvier par les gens du quartier, aujourd'hui elle est le lieu de jeux et de visites des jeunes du quartier.8 février : Cité Ettadhamen dans la banlieue ouest de Tunis, la municipalité a été dévastée et brûlée la nuit du 14 janvier par les gens du quartier, aujourd'hui elle est le lieu de jeux et de visites des jeunes du quartier.
RM

L03-477

February 8: The interior of the Géant hypermarket and its aisles were completely burned, and part of the ceiling collapsed. The Tunis City shopping center and the Géant hypermarket in Tunis. After being looted, destroyed, and burned on the night of January 14, cleanup and reconstruction efforts have begun; 10 months of work and reconstruction are expected before it reopens.

ReferenceL03-477
CategoryActualités / 2011 / L03-400 Geant and Cité Ettadhamen
LicenceRM — rights managed
Date taken2011
PhotographerNicolas Fauqué
Copyright© Nicolas Fauqué / www.imagesdetunisie.com

No online payment: licensing is quoted individually based on usage, print run and duration of use.